Przykładowe ceny usług i pakietów marketingowych

Jeżeli ty nie potrzebujesz umowy, ja również jej nie wymagam, płacisz i przedłużasz usługę tylko, gdy widzisz efekty. To moja gwarancja na skuteczną współpracę!

Mały biznes

od 2500 zł

Dla tych, którzy znają moc marketingu internetowy

Dla kogo?

Jeżeli pragniesz poszerzyć horyzont zasięgu swojej firmy i rozwijać sprzedaż lub usługi na nowe rynki.

Analiza słów kluczowych i konkurencji

Weryfikacja konkurencji, rynku lokalnego oraz otoczenia biznesowego firmy. Podstawowy audyt silnych i słabych stron przedsięwzięcia.

Narzędzia: Raport pozycji i audyt SEO

Wstępna analiza budowy witryny pod wyszukiwarki. Weryfikacja i dobór słów kluczowych do pozycjonowania.

Optymalizacja SEO

Podstawowa optymalizacja pod wyszukiwarkę Google, liczba stron: 10.

Stworzenie mapy xml i zgłoszenie do Google.

Pozycjonowanie

Strategia pozyskiwania linków mających na celu uzyskania wyższych pozycji odnośników do witryny w wynikach wyszukiwania Google

Liczba fraz *TOP: 2.

Liczba fraz *Long Tail (frazy tzw. długiego ogona, kilku członowe): 5.

Konsultacja telefoniczna i e-mail

Stały dostęp do porad marketingowych i technicznych

Kampanie AdWords

Kampania reklamowa Adwords (Search)

Liczba fraz: 10.

Liczba kampanii: 4.

Liczba reklam: 10.

Budżet na *wyklikanie:  do 6000zł.

Kampania Google Zakupy (PLA)

(system powinien posiadać gotową integrację Google shopping)

Liczba produktów:  do 5000.

Budżet na *wyklikanie:  do 6000zł.

Integracje

Integracja Google Search Console

System analityczny Google. Dzięki temu narzędziu można „komunikować” się z Google i uzyskać cenne wskazówki na temat swojej strony www.

Integracja Google Analytics

Bardzo zaawansowany i obszerny system analizy ruchu udostępniony przez Google. Wymaga dość sporej wiedzy analitycznej i doświadczenia aby móc wyciągać odpowiednie wnioski i skonfigurować ten system poprawnie.

Dostęp do systemu analityki internetowej Alfascreen

Conversion Growth Tool, czyli system mający jeden cel , analizę i zwiększenie skuteczności projektów internetowych.

Integracja Google Tag Manager

Narzędzie "kombajn". Przy jednoczesnej integracji DataLayer daje nieograniczone możliwość analityczne i marketingowe.

Facebook  Ads ( + FDA remarketing)

11 mln użytkowników dziennie czeka tutaj na Twoje produkty, markę. Nie zawiedź ich:)!

 

Stworzenie Fan Page Facebook

Social Media to bardzo ważny aspekt marketingowy. Istnienie marki w mediach społecznościach dają wiele możliwości rozwojowych. W ramach współpracy stworzymy Tobie profesjonalną fan page firmy na Facebook.

Optymalizacja Social Media

Dopasuj swoją witrynę pod media społecznościowe. Dodamy do Twojej witryny odpowiednie przyciski zwiększające zasięg komunikatów i umożliwiające współdzielenie się informacją w Social Media.

Remarketing Google AdWords Display

Podpięcie kodu remarketignowego, stworzenie listy oraz przygotowanie banerów.

Liczba banerów 9, wersji tematycznej: 1

Budżet na *wyklikanie:  do 1000zł.

Start

od 1000 zł

Najmniejszy budżet na kampanie ogólnopolskie

Dla kogo?

Idealny dla firm lokalnych, sprzedających produkty i oferujących usługi lokalnie, w najbliższym otoczeniu.

Analiza słów kluczowych i konkurencji

Weryfikacja konkurencji, rynku lokalnego oraz otoczenia biznesowego firmy. Podstawowy audyt silnych i słabych stron przedsięwzięcia.

Narzędzia: Raport pozycji i audyt SEO

Wstępna analiza budowy witryny pod wyszukiwarki. Weryfikacja i dobór słów kluczowych do pozycjonowania.

Optymalizacja SEO

Podstawowa optymalizacja pod wyszukiwarkę Google, liczba stron: 5.

Stworzenie mapy xml i zgłoszenie do Google.

Pozycjonowanie

Strategia pozyskiwania linków mających na celu uzyskania wyższych pozycji odnośników do witryny w wynikach wyszukiwania Google

Liczba fraz *TOP: 0.

Liczba fraz *Long Tail (frazy tzw. długiego ogona, kilku członowe): 5.

Konsultacja telefoniczna i e-mail

Stały dostęp do porad marketingowych i technicznych

Kampanie AdWords 

Kampania reklamowa Adwords (Search)

Liczba fraz: 5.

Liczba kampanii: 2.

Liczba reklam: 6.

Budżet na *wyklikanie:  do 500zł.

Kampania Google Zakupy (PLA)

(system powinien posiadać gotową integrację Google shopping)

Liczba produktów: do 40.

Budżet na *wyklikanie:  do 500zł.

Integracje

Integracja Google Search Console

System analityczny Google. Dzięki temu narzędziu można „komunikować” się z Google i uzyskać cenne wskazówki na temat swojej strony www.

Integracja Google Analytics

Bardzo zaawansowany i obszerny system analizy ruchu udostępniony przez Google. Wymaga dość sporej wiedzy analitycznej i doświadczenia aby móc wyciągać odpowiednie wnioski i skonfigurować ten system poprawnie.

Dostęp do systemu analityki internetowej Alfascreen

Conversion Growth Tool, czyli system mający jeden cel , analizę i zwiększenie skuteczności projektów internetowych.

Rozwój

od 4000 zł

Wystrzel sprzedaż, powierz działania marketingowe sprawdzonym metodą.

Dla kogo?

Jeżeli posiadasz już rozwinięty biznes i chcesz jeszcze zwiększyć obroty za pomocą nowych kanałów to ten pakiet będzie idealny.

Analiza słów kluczowych i konkurencji

Weryfikacja konkurencji, rynku lokalnego oraz otoczenia biznesowego firmy. Podstawowy audyt silnych i słabych stron przedsięwzięcia.

Narzędzia: Raport pozycji i audyt SEO

Wstępna analiza budowy witryny pod wyszukiwarki. Weryfikacja i dobór słów kluczowych do pozycjonowania.

Optymalizacja SEO

Podstawowa optymalizacja pod wyszukiwarkę Google, liczba stron: do 50.

Stworzenie mapy xml i zgłoszenie do Google.

Pozycjonowanie

Strategia pozyskiwania linków mających na celu uzyskania wyższych pozycji odnośników do witryny w wynikach wyszukiwania Google

Liczba fraz *TOP: 3.

Liczba fraz *Long Tail (frazy tzw. długiego ogona, kilku członowe): 20.

Konsultacja telefoniczna i e-mail

Stały dostęp do porad marketingowych i technicznych

Kampanie AdWords

Kampania reklamowa Adwords (Search)

Liczba słów kluczowych:  30.

Liczba kampanii: 6.

Liczba reklam: 20.

Budżet na *wyklikanie:  do 10000zł.

Kampania Google Zakupy (PLA)

(system powinien posiadać gotową integrację Google shopping)

Liczba produktów:   do 20000.

Budżet na *wyklikanie: do 10000zł.

Integracje

Integracja Google Search Console

System analityczny Google. Dzięki temu narzędziu można „komunikować” się z Google i uzyskać cenne wskazówki na temat swojej strony www.

Integracja Google Analytics

Bardzo zaawansowany i obszerny system analizy ruchu udostępniony przez Google. Wymaga dość sporej wiedzy analitycznej i doświadczenia aby móc wyciągać odpowiednie wnioski i skonfigurować ten system poprawnie.

Dostęp do systemu analityki internetowej Alfascreen

Conversion Growth Tool, czyli system mający jeden cel , analizę i zwiększenie skuteczności projektów internetowych.

Integracja Google Tag Manager

Narzędzie "kombajn". Przy jednoczesnej integracji DataLayer daje nieograniczone możliwość analityczne i marketingowe.

Facebook  Ads ( + FDA remarketing)

11 mln użytkowników dziennie czeka tutaj na Twoje produkty, markę. Nie zawiedź ich:)!

 

Stworzenie Facebook Fan Page

Social Media to bardzo ważny aspekt marketingowy. Istnienie marki w mediach społecznościach dają wiele możliwości rozwojowych. W ramach współpracy stworzymy Tobie profesjonalną fan page firmy na Facebook.

Optymalizacja Social Media

Dopasuj swoją witrynę pod media społecznościowe. Dodamy do Twojej witryny odpowiednie przyciski zwiększające zasięg komunikatów i umożliwiające współdzielenie się informacją w Social Media.

Remarketing Google AdWords Display

Podpięcie kodu remarketignowego, stworzenie listy oraz przygotowanie banerów.

Liczba banerów 30, wersji tematycznej: 2

Budżet na *wyklikanie: od 1000zł do 2000zł

Blog firmowy

Stworzenie bloga firmowego na platformie WordPress i aktualizacja o nową treść

Reklama Facebook

Przygotowanie banerów zgodnie z wytycznymi Facebook

Liczba banerów: 2

Budżet na *wyklikanie: do 1000zł.

Retargeting Facebook

Podpięcie kodu remarketignowego, stworzenie listy oraz przygotowanie banerów.

Liczba banerów: 3

Budżet na *wyklikanie: do 1000zł

Nie znalazłeś cennika na usługi, które szukasz?

Zapytaj mnie, to nic nie kosztuje!

Nie posiadasz budżetu na marketing?

Nie szkodzi, mogę się rozliczać za prowizję od osiągniętych wyników sprzedaży!

Nie zwlekaj, daj sobie pomóc!

Kto pyta nie błądzi

Czy wymagane jest zawarcie umowy?

Nie, jeżeli nie potrzebujesz umowy to nie musi być ona zawarta. W ten sposób możesz w każdej chwili zrezygnować z usług. W przypadku, gdy działania wymagają od partnera znacznego nakładu pracy, czy środków finansowych możemy zawrzeć umowę współpracy aby zabezpieczyć interesy i rentowność oby stron. Jeżeli chcesz i potrzebujesz zabezpieczyć dane i informacje na temat swojego biznesu to możemy podpisać tzw. umowę poufność, wg. której jestem zobligowany do zachowania tajemnic firmowych.

*Co to jest budżet na wyklikanie?

Zasady działania reklamy w modelu rozliczeniowym PPC, tzw. budżet na wyklikanie. Jeżeli reklamujemy nasz biznes w ten sposób musimy dokonać doładowania naszego budżetu np. u Google, czy Facebook. Następnie jeżeli nasz potencjalny klient kliknie na naszą reklamę to budżet uprzednio doładowany zmniejszy się o pewną kwotę. Cena za kliknięcie waha się od 20 groszy do nawet 10 zł, w zależności od branży, konkurencji, kraju i metody wyświetlania reklamy.

*Co to jest Long Tail i TOP?

Lont Tail są to frazy wieloczłonowe, np. „producent kominków z kamienia”, „firma budowlana Szczecinek” etc. Frazy długiego członka tzw. Long Tail są frazami relatywnie prostszymi do wypozycjonowania.


Frazy typu Top, to frazy bardzo konkurencyjne i ciężkie do wypozycjonowania, np.”Apteka”, „kredyty itd.

Co to jest PPC?

Rodzaj reklamy internetowej, której kluczowa rola polega na płatności za kliknięcie (w link, banner), a nie za jego wyświetlenie. Osoba reklamująca swoją firmę bądź usługi płaci za każdego użytkownika, który przejdzie do strony reklamodawcy za pomocą bannera.

Czy te działania są bezpieczne dla mojej strony?

Tak, w celu promocji danej witryny weryfikuję wszystkie metody, aby były maksymalnie bezpiecznie dla strony pozycjonowanej, czy reklamowanej. Dokładnie weryfikuję czynnik wpływające na skuteczność danej kampanii i bieżąco je sprawdzam.

Ile potrzebuję pieniędzy?

To zależy, dojechać do celu można samochodem, np. maluchem, ale będzie to miało swoje wady i dostać się do celu można również samolotem. Obydwie te metody transportu będą skuteczne, jednak zależy co chcemy osiągnąć, w jakim czasie i jaki mamy cel.
Budżet na działania marketingowe powinien stanowić ok 20-40% zysku danego przedsiębiorstwa, aby firma mogła się skutecznie rozwijać i pozyskiwać nowych klientów.

Co potrzebuję aby pozyskiwać klientów w Internecie?

W zasadzie niedużo, na pewno pomysł na biznes i pewne środki finansowe. Zanim zaczniesz działania dokładnie sprawdź swoją branżę, otoczenie, konkurencję i przygotuj wstępny plan działania. Zanik jeszcze rozpoczniesz swoją przygodę, najlepiej posiłkuj się wiedzą kogoś doświadczonego z branży marketingu internetowego aby poznać zagrożenia i możliwości swojego przedsięwzięcia.

Kiedy widać wyniki działań?

To zależy od rodzaju działań marketingowych, np. działania AdWords, reklama Display, Facebook etc. widoczne i odczuwalne są natychmiast, po uruchomieniu kampanii. Działania SEO, brandowe, budowanie wizerunku mają to do siebie, iż często wyniki tych działań są widoczne na ogół dopiero po kliku miesiącach. Każde działanie ma swoje atuty i minusy. Jeżeli chcesz wykorzystać tajniki marketingu internetowego w swoim biznesie skontaktuj się ze mną.

Nasze wyniki